Σάββατο 20 Ιανουαρίου 2007

Μπισκότα καρύδας


(από το «βιβλίο» της μαμάς μου)


Υλικά:

150 γραμ. βούτυρο καλό
500 γραμ. ζάχαρη
500 γραμ. καρύδα
5 αυγά
2-3 κουταλιές αλεύρι
Λίγα μύγδαλα ασπρισμένα και κομμένα κατά μήκος.


Εκτέλεση:


1.Χτυπάμε το βούτυρο (γάλακτος από αιγοπρόβατα- η εμμονή της μαμάς μου για την επιτυχία της συνταγής) και προσθέτουμε τη μισή ζάχαρη.

2. Ρίχνουμε λίγη- λίγη την καρύδα

3. Χτυπάμε τα ασπράδια μαρέγκα, προσθέτουμε σε αυτά την υπόλοιπη ζάχαρη και μετά τους κρόκους.

4. Ενώνουμε τα δύο μίγματα, προσθέτουμε το αλεύρι και ζυμώνουμε. Η ζύμη είναι μαλακή.

5. Πλάθουμε στρογγυλά μπισκότα και τα τοποθετούμε σε βουτυρωμένο ταψί, σε απόσταση μεταξύ τους γιατί «απλώνουν». Σε κάθε μπισκότο φυτεύουμε 3 κομματάκια μύγδαλο ασπρισμένο.

6. Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο , στους 180º, για περίπου 20 λεπτά. Όταν τα βγάλετε από το φούρνο, θα είναι μαλακά… μη νομίζετε ότι είναι άψητα, θέλουν το χρόνο τους, να κρυώσουν.

Η συνταγή είναι γραμμένη σε δράμια… και έχω κάνει τη σχετική μετατροπή σε γραμμάρια.

Καλή επιτυχία.

3 σχόλια:

nosyparker είπε...

Μιαμ, μούρλια ακούγονται και μυρίζουνε κιόλας! :-D
Καλώς ήρθατε.

kyriayf είπε...

ευχαριστώ πολύ! Τιμή μου, που με καλέσατε!!! πάντως η συνταγή είναι εγγυημένη... και χαραχτηριστική, πάντα στις μεγάλες μας γιορτές! ακόμα και στο γάμο του αδερφού μου, που τις τρατάραμε, οι καλεσμένοι έκρυβαν και από μία στην τσάντα ή την τσέπη!!!
:D

Σταυρούλα είπε...

Καλέ τι ωραία καλούδια έχετε δω! Μπράβο σας! Εγώ προσφέρομαι για δοκιμαστής, αν ψάχνετε.;)